dijous, 20 d’agost del 2009

El bing que ve


Seria a principis de l’estiu que Microsoft va anunciar el llançament de la versió beta de “bing”, el seu enèsim intent de menjar-se bona part de l’atractiu mercats dels buscadors. A Espanya jo diria que Google s’està cruspint el pastís de forma gairebé hegemònica i molt bo haurà de ser el nou buscador perquè abandonem els vells hàbits. De moment, he fet una prova comparativa amb una bateria de mostres aleatòries (bàsicament, he buscat variacions del meu nom i cognoms) i els resultats m’han semblat bastant similars.

De fet, fa massa calor per posar-se a fer proves en profunditat, i segurament continuaré fent servir el mateix cercador de sempre, que ja m’està bé. El que sí volia comentar, i espero que ningú pensi que estic a sou de Microsoft, és que el disseny de bing és més elegant que el de Google (que tampoc costa gaire) i que cada dia canvien el fons de pantalla. Les fotografies que utilitzen són senzillament espectaculars. M’hi he convertit en addicte i cada dia hi entro només per contemplar-les. De vegades són aquests detalls accessoris els que fan decantar la balança, qui sap?




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada