diumenge, 2 de juny del 2013

(33) (Boig per tu però) No així de boig

Vaig construir una nau amb les meves pròpies mans
perquè ens dugues a la Lluna
Vaig agafar la ploma amb la meva pròpia mà
i et vaig escriure una centena de cançons

Sóc boig per tu, però no així de boig
Sóc boig per tu, però no així de boig

Vaig fer veure que eres Jesús
i que mories per salvar-me
Vaig plantar-me sota la teva finestra
amb el meu ukelele
Vaig fer del meu pati un lloc on jugar
per si de cas teníem una criatura

Sóc boig per tu, però no així de boig
Sóc boig per tu, però no així de boig

Et vaig tractar com si fossis radi
Et vaig tractar com si fossis Déu
Eres el meu zoo de cristall
no ho vas trobar estrany?
Vaig meditar, vaig prescindir de tot
vaig esqueixar la meva carn verge
Vaig realitzar actes de devoció
com si fossis Ganesh, però...

Sóc boig per tu, però no així de boig
Sóc boig per tu, però no així de boig
Una altra de les meves favorites i res a veure amb Sau. Aquí el cavernós cantant es mostra enamorat fins a extrems d'adoració religiosa; tanmateix, com demostra la tornada, hi ha bogeries que no esta disposat a cometre. Excepcionalment el vídeo que poso està força bé.


4 comentaris:

  1. La lletra està molt bé però la música no m'acaba d'agradar... ningú és perfecte! (Això inclou el compositor, l'intèpret i l'espectador...)

    ResponElimina
    Respostes
    1. En aquest cas a mi m'agrada tot. Deu ser que no sóc perfecte. Aposto que la 34 et tocarà més la fibra.

      Elimina
  2. Una de les meves dues favorites del segon disc. Al Merritt li escau el paper d'enamorat qoe manté la lucidesa.

    ResponElimina